jag joinar bloggsfären

så har vi överlevt ännu en svensk "vinter". hoppet kommer med grönskan och solen och värmen, jag kan knappt tro att det är sant. sen kan man ju undra vad man ska med allt det vackra till? sitta inne och skriva nonsens på datorn? eller skriva djupsinnigheter...
whatever.
alltsomoftast funderar jag på var allt ska sluta, som språklärare kan jag bli väldigt orolig och frustrerad över svenskans förflackning - å andra sidan bidrar jag till det förut nämnda genom att till exempel inte orka bekymra mig om stor bokstav, eller totalt ointegrerare engelska låneord. lån? stöld, snarare!
det ordnar sig förmodligen, som det gjort förut. go with the flow...
och solen skiner
och fåglarna sjunger
och människorna bloggar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha en bra lördagkväll!

2008-04-26 @ 19:22:30
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: Jessica

Vintern var för lääänge sen :P

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-26 @ 19:24:17
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0