halt hund

har jag haft nu i två veckor, men i dag går vi till veterinären. får se om jag blir klok på vad det är och vad som kan göras åt det. återkommer om detta. att släppa in kärlek via andra varelser i sitt liv är att släppa in oro och ledsamheter. men man får ta det onda med det goda.

nu har det smällt varje natt i tre - fyra nätter, men så länge vi klarar oss dagtid får man vara nöjd. anspråken förminskas...

såg "The Dark Knight" i går. kom att tänka på Shiva, Hamlet, Djävulen och Gud. plockar ni referenserna blir jag impad. och Heath Ledger ÄR fantastisk, hans kroppsspråk, hans röst, hans ansiktsuttryck...och han är enormt söt i sin sjuksköterskedräkt!

i morgon fyller jag år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0