Happy Birthday

to me...
lägger ut bilder på mina presenter, som jag är väldigt nöjd med (har varit med och valt ut dem). fick oxå en liten hink till matresterna, den står nu under diskbänken. jag är SÅ nöjd med att äntligen få sortera ut matrester som ska bli energi.

annars ser vi himlen och solen i dag. fantastiskt. nu tror jag att det beror på att jag inte får gå några långpromenader med Alice på minst fem dagar. känner mig frustrerad, men jag får hitta på något annat att göra. det blev så tydligt för  mig i går att jag inte vill fortsätta pendla och ha ett arbete som inte utnyttjar min fulla potential (mest för att jag inte har hela hjärtat med i det jag gör, det beror inte på lärarjobbet i sig). att fylla ännu ett år och denna gång med en krasslig hund sätter ens liv i blixtbelysning. den enda som kan ändra på mitt liv är jag själv. det är så mycket som jag vill som jag inte kan göra som mitt liv ser ut nu, så det är dags för en förändring. har jag sagt det förut? hm...

men en sak blir inte mindre sann för att man upprepar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0