jag är inte bitter!

förlorade tävlingen i går, mitt skrivbord var "overkill" enligt mina kollegor. vilket bara bevisar att de inte har nån smak...estetläraren vann och det är väl i och för sig i sin ordning, hon SKA ju vinna, som proffs. tänkte ta kort och visa på bloggen, men tror ni jag om ihåg att ta med kameran?

1 Ja
X Nej
2 Vet inte

Hur professionellt är det att skriva professionellare (alternativt professionellast)?

1 Jätteprofessionellt
X Vädigt oprofessionellt
2 Extremt klantigt

Ungefär som att stava fel till kompetent...(som i; jag är väldigt kompetänt)

Åker i kväll till Storckholm för party! Återkommer i morgon. Det ska bli kul att träffa kompisar och kanske prata om annat än skola. Typ livet och det och sånt. Men vi hade trevligt i går, eleverna fick svara på svåra frågor (vinnarna fick godis i pris), vi träffade våra mentorselever, utvärderade och fikade, sen fick de gå hem. Vi var kvar, städade, åt god julmat, fick julklappar från HK (vill alltid skriva HQ, men nej, det går ju inte i Sverige, men visst låter Head Quarters roligare?) och hade julklappsutbyte på temat 7. Fler än jag hade kommit på den briljanta idén att köpa 7 sorters kakor (3st), 2 hade köpt en kakbok.

Hur skönt är det att sova länge på morgonen?

1 Jätteskönt
X Otroligt skönt
2 Fantastiskt skönt

Rätt svar på ovanstående frågor belönas med en enormt imponerad bloggförfattare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0