såg om

Narnia i går kväll och blev skrivsugen, vilket ledde till att jag läste om en gammal text. det är så svårt att bedöma sina egna texter! jag tycker att jag skriver hyfsat, ibland riktigt bra, men är historien bra? när jag läser en del andra författare (fantasy) så är deras historier inte mindre konstiga än mina och inte (tycker jag...) mycket bättre skrivna, men eftersom mina texter är mina egna "barn" är det omöjligt att vara objektiv om dem. jag kunde be vänner läsa, men de som skulle ta sig tiden är inga fantasyfans. så vad göra? låta texterna ligga i skrivbordslådan? nu tror jag inte att jag är nån Emily Dickinson,  men ändå, texter är till för att läsas.

tänkte lägga ut lite exempel här för att se om ni som läser detta kunde ha någon åsikt, men minnet som de ligger på vill inte öppna sig på den här datorn. det går på mammas och på jobbet. är inte datorer fascinerande?

i dag regnar det inte, så vi kan säga att det är fint väder. himmelsbild kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0