läsaläsaläsa

låg och läste till halvtvå i natt och sov följdaktligen länge. i dag är en mellandag utan mer än ett ärende att utföra och så ska jag givetvis dammsuga (detta är en alltmer invecklad/ointressant/spännande (välj själv) följetong). jag tror på dagar när man inte planerar in något särskilt utan låter dagen utvecklas av sig själv. det ska inte bli för många såna, dock, för då går livet spårlöst förbi och det tror jag inte är meningen.
saknar fjällen; stillheten, människotomheten, lukterna, luften. det är för många människor i stan och framförallt för många brevbärare (alices nemesis - på det viset är hon en ren serieteckningshund)
i helgen är det dock Världshundsutställning i Stockholm och det ser jag fram emot sedan månader (år...) tillbaka. bussarna går trots strejk, såg jag i tidningen. kommunals ordförande har en cocker spaniel. där ser man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0