Kapitel 4, beslutet

Vad svarar man på en sån fråga? Det kan verka enkelt att säga "ja", men vad skulle svaret innebära? Speciellt mitt i natten, när man börjar prata med en figur som inte kan vara verklig. Det verkade som han kände på sig vad jag tänkte, för han sträckte fram handen och plötsligt blev det enkelt att ta ett steg mot honom och ta handen. I den gesten kände jag mig hemma, jag hade träffat honom förut och han hade aldrig gjort mig illa. - Ja, svarade jag alltså till slut och i det ögonblicket ångrade jag ingenting, varken det som varit eller det som skulle komma.


Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en bra dag:)

2008-06-30 @ 11:17:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: kaija

Ångra aldrig ett beslut,hantera följerna så skonsamt som möjligt.

2008-06-30 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0