lögardag

simmade med Alice, hunden, i går. vad duktiga vi är! det finns ett hundbad man kan gå till, så det gjorde vi. rätt många hundar där, men det är bra för min nervositet, jag måste lära mig att 9 gånger av 10 händer ingenting. det var lite hund-i-stockholm-känsla. (förklaring; i stockholm är hundar och hundägare vana vid att umgås med varandra utan att allt blir hysteriskt)

hade tänkt åka buss till Mälarbaden eller Sundbyholm, men det gick typ inga bussar. är det konstigt att alla tar bilen? visserligen var det röd dag, men när har man annars tid att åka nånstans. nä - skärpning!

ska i dag cykla till Tuna Park. det ni!

Kommentarer
Postat av: kirsi

det är säkert huvudstads-syndrom det där med umgås med andra hundägare utan att bli hysteriska - Helsingfors har en hundpark i min närhet, och där träffas hundägare på ett inhägnat område och släpper sina jyckar fria att leka och busa. Det kan vara ett dussin hundar samtidigt, och alla verkar klara sig och till och med trivas. det är alltså möjligt!

2008-06-12 @ 17:50:45
Postat av: Anonym

det är nog så. storstadsmänniskor är överhuvudtaget vanare vid att samsas...

2008-06-12 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0