månens dag

i dag reser jag till Göteborg för konferens. är där till onsdag kväll, så  nu får bloggosfären klara sig utan mig för första gången sedan jag började, när det nu var, nån gång i april - kanske. undrar om det är nån idé att packa med en kjol? vädret verkar bli grått å kallt.
annars allt väl, drömde konstigt, stora maskiner som tuggade sig fram mot mig, otäck teknik som ville mig oväl. kan bero på det jag ser, läser eller tänker. vem vet.

har haft några riktiga deja vu känslor (dejávukänslor?) förra veckan och funderar på om "Samtal med Gud" böckerna har rätt - har jag levt genom samma liv många gånger förut? den här gången tänkte jag få till det så jag kan prova nåt helt annat nästa gång.

kram på er och ha det gott tills vi skrivs och läses igen.

("Samtal med Gud - böckerna?" Var hamnar citattecknen när en titel ska samsas med en samlad benämning? Alla dessa frågor...)

Kommentarer
Postat av: kirsi

"Samtal med Gud"-böckerna. Citattecknen hamnar runt själva namnet. (Det känns lustigt att ge dig råd om språket!)

2008-06-24 @ 20:33:33
Postat av: Agneta

tack! fast jag är sk "expert" kan jag behöva hjälp..

2008-06-29 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0