lördag

så, sitter här med min nya dator och känner mig riktigt nöjd. den har ett schackspel inlagt så jag provar att spela - problemet är bara att datorn slår mig varje gång! på nybörjarnivå! irriterande, men jag får försöka spotta upp mig.

annars har det inte hänt så mycket, har städat och det är alltid trevligt att få det gjort. vissa saker är sköna att ha ur världen, som att gå till tandläkaren. problemet är bara att snart ska man dit igen...jag brukar trösta mig med att det är bra att ha tänder att bekymra sig om, men ibland går det väl överstyr? vem flossade på 1800 - talet?

Kommentarer
Postat av: kaija

Det är en tillfredsställande känsla när man har
rengjort sin boyta och sina tänder som är belöningen
en skön lördagkväll

2008-05-03 @ 17:30:40
Postat av: kirsi

vem hade många tänder kvar att flossa i vuxenålder
ålder på 1800-talet?

2008-05-04 @ 11:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0