Cesar

är kung! det blir ännu tydligare när man ser andra hundexperter, som i går kväll på TV4+ ("Hundcoachen"). de framstår som amatörer, hur skickliga de än är. det må påstås att det bara handlar om driven klippning av bilderna, men då tittar man utan att se. läser nu en bok av Cesar oxå och börjar tillämpa alltmer på Alice. många av hennes dumheter har jag tillåtit, jag har tyckt att det varit sött (ja, jag vet, jag är en hemsk människa), men nu har jag bestämt mig för att hon ska bete sig calm and submissive at (almost...) all times. och - tänka sig - det funkar...

BARF mat äter hon redan, utom ibland när det blir rester.

och i morgon så här dags vet vi vem som är president i det stora landet i väster 4 år framåt. om inget oförutsett inträffar. jag håller på Obama, jag tror det vore bättre för världen och vad vi behöver i dessa oroliga tider.

men hur det än blir ordnar sig allt till det bästa...("Vi lever i den bästa av världar", för att citera Candide)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0