en månad

till julafton och vart tog hösten vägen? går inte tiden fortare och fortare? snart går man väl och lägger sig innan man har gått upp...

hade Medarbetarsamtal idag. intressant...det är alltid spännande att höra vad andra har för uppfattning om en och inse hur annorlunda den kan vara mot ens uppfattning om sig själv. fast inte så stor skillnad den här gången. i stort sett positivt. fick två spännande uppdrag, återkommer (kanske) om dem.

i övrigt kunde jag inte svara på om det skulle vara de eller dem i en elevtext. upprörande! jag har aldrig tvekat förut, börjar jag bli gammal och senil eller läser jag för många elevtexter? (eller är det rentav inte viktigt längre?) 

jag har alltid förstått att språket ständigt förändras, men aldrig insett att det sker i min livstid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0