ny länk

om du går till länken "Neverkeso" hittar du en bild på en kul tröja, som sammanfattar allt du behöver veta om de olika religionerna i världen. utom islam, men de vågar kanske inte skoja med muslimerna? trogna läsare märkte säkert att jag inte bloggade i går, det är för att jag bestämt mig för att ha en bloggfri dag i veckan, fredagar. jag brukar ändå bara skriva om hur trött jag är och hur spännande är det på en skala?

ännu en vecka har gått till annalerna och den var varken bättre eller sämre än de flesta andra. jag undrar fortfarande vad jag håller på med och varför. men jag är kanske en sån som måste undra, hur jobbigt det än är...i dag har vi allt gråväder vi kan önska oss här i eskilstuna (som förrestenn fyller 350 år nästa år - det ni!). det är tur att jag levt så länge så jag vet att det enda konstanta är förändring, och det gäller inte bara vädret. har slutat springa för säsongen, vilket känns lite bittert, men jag ska börja igen i vår. så, nu har jag skrivit det här, nu måste det bli av.

i övrigt inga djupsinnigheter. kram på er, snart är det jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0