ojojoj

det är mycket nu, vilket kan bero på att jag ägnat två dagar åt nationella prov, så allt annat blir inte gjort. tänkte inte på det...just när man lullar runt och tycker man har full koll, så rasar allt över en. tur att man är van. been here before, helt enkelt.

såg "Into the Wild" i går. intressant film om ett intressant levnadsöde. en del saker är så fantastiska så man förstår att de måste vara sanna, ingen hade kunnat komma på dem.

fick tips i dag om att fler skulle läsa min blogg om den innehöll mer sexhistorier, men å andra sidan är det kanske skönt att slippa det nånstans. eller?

omfattande lågtryck

lyssnar på väderleksrapporten
i brist på annat
namnen är som poesi
namnen är poesi
men vad är Götaland och Svealand
bor jag i östra Svealand
jobbar jag i norra Svealand?
var börjar Norrland
är det vid Dalaälven?
sånt vore bra att veta

det är nollgradigt
och risk för ishalka
det är uppklarnande
med återkommande molnområden
från väster
och omfattande lågtryck

hursom -
det blir väder i morgon också
det är alltid en tröst

Kommentarer
Postat av: kaija

Det finns poesi i allt.

2008-11-21 @ 18:06:46
Postat av: agneta

så är det ju...

2008-11-21 @ 19:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0