Samedi

det blev aldrig bloggat i går, så kan det gå. jag glömde totalt bort det tills jag låg utslagen framför TVn och då tyckte jag att fick vara. fredagarna är inga bra dagar, kanske för att jag av någon anledning inte lyckas få i mig mat. alla andra dagar går bra. förmodligen skulle jag jobba 4 dar i veckan. det är ju tur att jag får vara ledig på lördagen och sova framför allt. annars känns dagen som en typisk oktoberlördag, mulen och lite seg. ingen Carnivále ikväll så jag borde faktiskt hyra en film. det var länge sen.

ibland funderar jag på om jag i framtiden kommer att se tillbaka på den här tiden och ångra att jag inte tog mer vara på den. men jag tror ju att vi har all tid i världen. det finns ingen tid = allt tid är alltid. så det så! men man vet ju inte.

jag vill MER, STÖRRE, HELA TIDEN. jag vill inte känna mig förminskad av min omgivning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0