sonnentag

kanske ska vara med stor bostav? tyskarna har stor bokstav på alla substantiv - eller?
solen skiner på mig när jag skriver detta. jag lyssnar samtidigt på datorradio, dvs jag kan lyssna på program som jag missat. ibland buffrar programmet dåligt, ibland går det hur bra som helst. knepigt...

köpte en ny tidning som jag tänkte tipsa om; "Reko - rättvist och ekologiskt - för dig som ställer krav."  Reko från eko, som i ekologiskt. ekologi är logiskt (mitt tillägg). Köpte den på COOP forum där jag handlade i dag. priset är facilt, 29 spänn och den verkar klart läsvärd.

läste ut "Diamantsvärdet" och den gav inte mersmak. för skruttigt skriven, tyvärr. måste leta vidare efter BRA fantasy, tips tas tacksamt emot. började på "Mind The Gap" som jag faktiskt köpte pga titeln. en underbar titel som jag önskar att jag kommit på. den boken verkar bättre, vilket i och för sig inte säger för mycket.

nu ska jag lägga ut lite bilder och fixa mat. hungrig!

aptit = friskhetstecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0