bilder

går tydligen hem bättre än text. är det ingen som orkar läsa? i och för sig är det i linje med min teori om att vi om några årtionden inte läser texter längre, ingen kommer att ha ro till det. fast låttexter kanske vi kommer att ha fortfarande? på utslätad, "internationell" engelska = obegriplig, bruten sådan.

det vore synd, fast det är det kanske bara såna som jag, som trivs bäst med näsan begravd i en bok (Hermione tex) som tycker det.

försökte sälja in "The Dark Knight" till en kollega i dag. hoppas jag lyckades.

annars är allt som vanligt, dvs helt underbart för det mesta.

premiärsprang  med dojjorna och det gick bra. höll på att slå ihjäl mig i trappen, men det gick bra.

(Undrar ni över nån av mina referenser, skriv gärna å fråga)

nu ska jag se "Jumper" som kom med posten i dag.

kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: kaija

om där finns en som läser, är där en vars tankevärld påverkas.

2008-09-03 @ 15:13:17
Postat av: agneta

precis!

2008-09-03 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0