blandat väder

teambyggardag på Björnön med ettorna i dag. dagen började med regn och slutade med sol. jag är fascinerad över hur trött jag blir. hade Alice med mig, vilket alltid är trevligt. vill ha med henne jämt. vill vara ute jämt.

hade uppdraget att leta bok att läsa för oss lärare i höst, den ska handla om lärlingsutbildning eller integrering. fanns inte! nu ska jag föreslå att vi skriver en bok själva. hur svårt kan det va. dessutom verkar det saknas.

tja, vad övrigt är, är livet.

(lyssna inte på nyheterna, man blir bara arg)

och i kväll börjar "Heroes", säsong 2, men den har man ju redan sett...

##############################################

Säg inte att ingenting blir kvar
av den vackraste fjärilen livet gav
säg inte att vingarnas färg bleknar bort
och försvinner med vinden
som stoft, som stoft
Om fjärilens kropp måste gömmas i grav
är ändå den svindlande flykten kvar

okänd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0