bloggar nu

från jobbet, på lunchrasten. äntligen fredag! bra föräldramöte i går kväll.
tre elever har anmält sig till svenska C, kul! annars allt som vanligt.

jag skulle kunna skriva att jag är trött, men "what else is new?" alla är ju trötta, det är inte särskilt edgy.
jag skulle kunna skriva att det är skönt att det är fredag, men (se ovan)
har haft ett bra möte i dag. alltid nåt.

tja, vad mer?

tid är det enda alla har lika mycket av

jobba inte mer - jobba smartare

är det smart att säga att man är smart?


Kommentarer
Postat av: kaija

svar på frågan...ja det kan bli en självuppfyllande profetsia.

2008-09-19 @ 15:32:14
Postat av: agneta

ok, då ska jag fortsätta säga det!

2008-09-20 @ 11:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0