Bryta rutiner

är bra att göra ibland. i dag åkte jag tåg till Stockholm (och tillbaka). det gick riktigt bra och tunnelbanetågen går stup i kvarten så jag hann precis. gick lite i Lill - Jansskogen för att fördriva tiden tills det var dags för läkarbesöket. sen pratade jag med doktorn i 10 -15 minuter och vi kom fram till att jag är frisk. mitt immunförsvar är bara lite för aktivt. tänka sig.

en kort dag hemifrån, sovmorgon och lång kväll hemma. lite svårt att veta vad jag ska hitta på. saknar jobbet lite grann. det värsta är att man kommer av sig.

läste en tidning om tidningar som Pressbyrån hade. alla dessa fascinerade människor som skriver om sina favorittidningar. och jag hittar aldrig någon tidning som jag vill läsa, jag som är intresserad av så mycket. bara inte mode eller heminredning, matlagning eller bilsport, datorer eller mobiler, som verkar vara vad alla tidningar handlar om.

ja, jösses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0