i går

gick vi en promenad i Vilstaskogen. vädret var ok, men nog kändes det som höst. jag gillar hösten, så det gör mig inte olycklig, men det blev en kort sommar i år. å andra sidan hade vi väl ingen sommar alls i fjol? så det går åt rätt håll. annars har man ju aldrig några somrar som fanns när man var barn...undrar om alla generationer känner så?

måndag, sjuhundra knyck, svårt att minnas vad jag egentligen gjorde. visade "School of Rock" för 2 klasser. gillar den, gillar Jack Black, snacka om att snubben har utstrålning. han är definitionen av utstrålning. använde ordet peripeti i en fråga. är det för perifert? men ord är väl alltid bra att kunna?

varför måste jag veta
varför frågar du mig
räcker det inte om jag
bara finns här
för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0