insåg

återigen - för vilken gång i ordningen vet jag inte - att man inte ska gå och jobba när man inte är på topp. man är bara tjurig och lättirriterad, förbannad på alla som inte tycker synd om en för att man offrar sig och går och jobbar fast man är sjuk.

men - hallå - man är ju där, så naturligtvis kan man jobba, annars vore man ju hemma. fast en del av oss är oumbärliga...jag vet faktiskt inte hur de skulle klara sig utan mig.

påstod för eleverna att skola och verklighet är olika saker. det tyckte inte de? försökte förklara skillnaden mellan svenska som ämne och som kommunikationförstärkningsträningsmetod. de fattade ingenting (använde andra ord). ibland undrar jag vad jag håller på med, och varför.

(bara ibland?)

nu ska jag bli frisk, tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: kaija

Krya på dig!

2008-09-05 @ 18:59:13
Postat av: agneta

tack så himskans!

2008-09-06 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0