minst en

trogen bloggbesökare påpekar att det är mycket bilder nu...det beror delvis på att bilder verkar gå hem bättre, men oxå att det är kul med bilder! egentligen är jag ju en textmänniska, på det sättet är jag en typisk svensklärare (inte på nåt annat sätt hoppas jag)
har läst ut "Duma Key", som var en typisk Stephen Kingbok = bra. hans värld liknar ingen annan och hans människor är alltid lätta att tycka om. de är normala människor som råkar ut för väldigt onormala saker.

för övrigt var det ingen bra dag i dag. kanske för att jag gick upp tidigt, men det kan oxå bero på andra saker. vissa dagar ska man nog inte lämna sängen, men det vet man ju aldrig i förväg. fick löda med elettorna - DET var roligt.

dagens ord: isopropanolalkohol
dagens verktyg: lödkolv
dagens irritationsmoment: arbetstider + dagordning
dagens lycka: lunch + spring - och gåtur med hunden
dagens hopp: att det blir bättre i morgon (har i alla fall sovmorgon)

kram på er!

måste delge er ett eget visdomsord oxå: det är tur att det finns perfekta människor som kan tala om för oss andra hur vi ska leva...(levererat med DRYPANDE iråni)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0