normal?

såg om filmen "Woodsman" i går. Kevin Bacon gör huvudrollen och det gör han bra. han är oxå en sån där skådis som man lätt förbiser men som är ruggigt duktig när man börjar lägga märke till honom. en lågmäld historia med hisnande bråddjup. inga biljakter men bra ändå. se den!

har börjat läsa "Magic Bites" av Ilona Andrews. påminner mig om min period med sf för många år sen, då läste jag allt jag kom över, fast på svenska.

blir man mindre tagen av berättelser för att man är blasé, eller är de sämre nu? sist jag saknade något bra att läsa skrev jag själv. så kan man oxå göra. då inser man hur svårt det är. och lätt.

det är normalt att vara onormal och onormalt att vara normal

En del ser tingen som de är
och frågar varför
Jag drömmer om ting
som aldrig funnits
och frågar varför inte
GB Shaw


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0