ordförrådet

sitter jag nu i och skriver mitt blogginlägg. dagen har varit helt ok, men jag irrar fortfarande runt och undrar vad det egentligen är jag ska göra? andra lärare verkar alltid ha sån stenkoll...jag får mina idéer när jag träffar och pratar med elever, ensam på min kammare har jag aldrig vetat vad det hela går ut på. jag vet vilket mitt MÅL är och jag vet när jag är på väg dit (respektive är ute och cyklar), men härifrån och dit? i be fucked if i know... (var glad om du inte förstår det här mamma...)

on the other hand - maybe there is never any problem, you just go with the flow and see where it leads you?

nicht war?

Kommentarer
Postat av: kaija

det är en välsignelse att inte förstå allt.

2008-09-15 @ 19:53:16
Postat av: kaija

det är en välsignelse att inte förstå allt.

2008-09-15 @ 20:01:53
Postat av: agneta

precis, men jag översätter gärna åt dig, det vet du!

2008-09-16 @ 08:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0