Tors Dag

hela dagen gick utan att jag riktigt begrep hur, jag hann en del av det jag tänkte, men långt ifrån allt. två effektiva lektioner, men jag undrar vad eleverna får ut av dem? gick en timme med hunden i kväll och fick som vanligt mycket på plats i huvudet.

hade med mig en gul ros till jobbet i morse (hade med en röd i måndags). berättar inte var jag fått dem ifrån, omgivningen får undra. har sagt till några ettor att jag är heterofob (som svar på deras påstådda homofobi). en av dem frågade mig häromdagen om jag var heterofob på riktigt. "Det säger när när du går i trean", sa jag. låt dem undra...

annars är allt väl i mitt lilla hörn av världen.

dagens ord; utopi och dystopi
dagens bild; Will Smith i duschen (i "I, Robot")
dagens smaklighet; KRAVbanan
dagens komplimang; "alla över 30 är tanter, men DU ser inte ut att vara en dag över 20! "(lite tjockt påbrett, men imponerande med en komplimang i 2 led, avancerat!)

ja, HerreGud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0