tidningsdag

vad menar jag med det? inget särskilt. i dag haver jag städat och fått rent och fint. det är så trevligt, även om det inte varar. man har minnet av att det var rent... håller på och förbereder påskmiddag, handlade alkoholen och köttet i går. det är lite pyssligt när man inte är van att bjuda på mat, framförallt inte trerätters till 10 personer. jag inser att jag saknar glas, bord och stolar. tur att man har snälla föräldrar att låna av...sen är ju planerandet min profession.

har alltså bestämt mig för att sluta på Västerås Praktiska, något som inte kan komma som en överraskning för dem som följt denna blogg. jag insåg i julas, när hunden blev halt, att mitt liv går och jag gör inte det jag vill. jag är trött på att hela tiden bli hindrad från att göra det jag vill och vara där jag vill med dem jag vill. har planer på vad jag ska göra istället, men inget som är klart att gå ut med offentligt än.

dagens visdomsord,

du behöver inte bli gammal bara för att du blir äldre

kram på er! vänner o andra.

Kommentarer
Postat av: Eva

Nyfiken. Får kanske höra mer på lördag?



Såg nats Cesar. Blev åternyfiken på de där stora fyrbenta!

2009-04-07 @ 21:56:18
Postat av: agneta

absolut, allt kommer att avslöjas....visst var det coolt med Cesar och Pat, de var väldigt lika...

2009-04-08 @ 11:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0