att blogga

eller inte blogga, är det frågan? I dag åker vi iväg på ett litet äventyr med kameran, så egentligen borde jag vänta med inlägg till i eftermiddag, men det är ju nu jag brukar skriva, så här efter frukost. Ja, jag har ganska nyss gått upp, jag somnade vid 2 i morse. Skrev ca 1 1/5 timme och läste sen ut "Conrad´s Fate". Jag kommer att läsa fler av "Chrestomanci" böckerna, jag gillade den här. Det är alltid trevligt att hitta en ny författare som man gillar och vill läsa mer av. Jag säger som Luna Lovegood, "It is almost like having friends."

(Vi som läser, är det vi som är konstiga? Vi som har husdjur är det vi som är konstiga? I så fall är jag gärna konstig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0