hundpromenad

i dag dök det upp ett tappert par till hundpromenaden på Djurgården. Äntligen! Jag började den 8 augusti och hittills har det "bara" varit M., G., A., och jag. Vi gick runt en halvtimme och jag gav råd om hur de kunde göra med de saker som de inte är nöjda med. Hoppas jag kunde vara till hjälp, det är det jag vill. Men egentligen vill jag hjälpa hundägare att förstå att de själva har lösningarna. Det bästa är att tänka själv, då fungerar det för ens egen situation. Det är så lätt att utge sig för att vara expert och föreslå sånt som funkat för en själv. Det behöver inte alls vara rätt för någon annan. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran...


Kommentarer
Postat av: Eva

Kul att ni var fler!



Jag tycker att det är bra att få tips, sedan får man värdera tipsen utifrån vem man är själv och i vilken situation man är.

2009-08-30 @ 22:33:32
Postat av: Agneta

jo, så är det och nånstans måste man börja.

2009-08-31 @ 12:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0