Över ett dygn

i lugn och ro på landet. Vi åkte och tittade på två naturreservat, men jag hade förstås glömt kameran - väldigt orutinerat...Fikade på ett mysigt ställe i Sparreholm, de hade jättegod ananaspaj. Åt som alltid gott, grillad lammfärs med en massa goda såser till. Lika tyst på natten som i Tiveden, så man behöver inte åka så långt.

Alice har nu fått tre akupunktur behandlingar med laser och verkar mycket lugnare och gladare. Även om hon skrämde ett besökande barn på landet. De blev nog lika paffa båda två, men Alice är äldre och mer van vid att bli överraskad.

Läser "New Moon" (Stephanie Meyer, "Twilight" ni vet) Fortfarande lika förbannad på Bella. Men jag kanske ändå vill veta hur det går...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för trevlig sällskap i helgen. Bilder kommer. Johan har tvättid imorgon så då får jag bra tillgång till datorn :-)-



(Dopet gick bra. Gossen sade inte ett pip och somnade djupt efter vattenskvätten. Jag glömde soppåsen och kylväskan, så jag fick åka tillbaka till stugan. Jag kunde också ta dit de nya hammockkuddarna och stänga av vattnet ordentligt, så det var väl meningen.)

2009-08-23 @ 22:56:12
Postat av: Agneta

vad var det med vattnet då? drog vi inte åt ordentligt?

2009-08-24 @ 11:13:02
Postat av: Borzita-57

Har själv försökt läsa om Bella och misslyckades totalt. Kanske inte var på humör, för jag brukar gilla all litteratur.



Intressanta saker har jag läst här hos dig. Filosofiska bra och tänkvärda saker.



Hälsningar

Borzita & flocken

2009-08-25 @ 22:07:52
Postat av: Agneta

tack för berömmet. har nu läst ut "New Moon" och bestämt mig för att läsa alla. kanske börjar jag förstå hajpen...men fortfarande trött på Bella, hon LIDER så hela tiden, samtidigt som hon lagar mat, tvättar, diskar och städar...

2009-08-26 @ 12:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0