nu vet jag

vad jag har för problem med Peter Jackons "Sagan om Ringen". Ursäkta om jag tjatar, men jag måste få ur mig det jag tycker, varför bloggar man annars? Den har tre stora fel, den är för sentimental, den blandar ihop fars med humor och den är ruggigt felcastad i minst ett fall. Tre stora fel. Jag tror inte Tolkien var ett dugg sentimental och storyn borde hålla i sig, man borde inte behöva fläska på med stråkar och långa (tomma) blickar från Frodo.

Hm, nog om detta. I natt kom Leas ungar, tre stycken. Har kollat två (en svart och en svartbrun) och jag tror de är hannar. En av Rakels ungar blev lik Lea och en av Leas ungar blev lik Rakel. De borde vara systrar då, eller hur? Eller åtminstone nära släkt. Allt verkar ha gått bra och nu ser man hur små de är när de är "nya". Rakels ungar, nu snart två veckor, är minst dubbelt så stora. Men jag tror de var större redan när de föddes. Namn? Nu blir det inte lika lätt, de kom på Annandag Jul?

Kommentarer
Postat av: Kaija

Namnförslag :Ana,Dag,Jul,eller ,Ste,Fan,Affa.

2009-12-26 @ 13:38:48
Postat av: agneta

hm, tack för förslagen, men jag ska fundera lite mer...

2009-12-27 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0