torrt

allt blir torrt på vintern, huden ser ut som gammal pergament och måste ständigt smörjas. Vi går ut och går och går och snön gör det redan jobbigt. Jag undrar om jag verkligen skulle sakna vintern om jag flyttade? Jag har skidor i källaren men använder dem inte, det gjorde jag väl om jag verkligen ville?

Och oj vad många marsvin jag har, jag ska försöka sälja några av dem, till bra människor. Men de är rolig att titta på, även om de mest äter och sover. De stora (mammorna) plöjer glatt över ungarna när de är i vägen och det verkar inte göra nåt.

Kommentarer
Postat av: Kaija

Fina bilder.

Marsvinsmammor är lik mänskomammor,apropå plöja över ungarna.

2009-12-27 @ 13:46:14
Postat av: agneta

ååkeejj...

2009-12-28 @ 18:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0