dimmigt disigt grått kallt mulet mörkt vinter

vad ska  man säga, det är ju i alla fall kul med en dags sol...insåg att jag bara måste kunna gå ut med hunden när det blir dagar som i går. en kollega åkte hem på lunch för att rasta sina hundar och jag är så avundsjuk! men det är svårt att köra 4 mil fram och tillbaka (alltså sammanlagt 8 mil) för lunch, så...men i morgon ska jag till biblioteket på förmiddagen så jag passar på att ta en sovmorgon och en längre promenad i dagsljus. det gäller att hitta guldkornen i vardagen. det gjorde jag i dag;
1) använde elever som hinder
2) lärde mig vad en likviditetsbudget är
3) fikade i Råby centrum
4) kopierade en omstörtande artikel att visa eleverna (får se om de förstår att den är omstörtande...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0