försäkring

det enda försäkringsbolag verkar ägna sig åt är att försäkra sig om att de inte ska behöva betala ut några pengar. jag blir så trött på dem. varför betalar man överhuvudtaget in några premier?

såg filmen "Juno" i går och den var bra. annorlunda film om en vanlig historia (16 - årig tjej blir med barn), men hennes take på det blir speciell. återigen bevisas att det är inte så mycket storyn som är viktig om en film blir bra som regi, karaktärer och handlag. en vanlig, allmängiltig historia lyfts av de inblandades skicklighet och berättarglädje. som den här. se den om du inte redan gjort det!

transportstyrelsen utfärdar körkort, visste ni det? om jag fattar rätt kostar ett nytt körkort mig bara 120 kronor. tur det när försäkringsbolaget inte tänker betala. varför i h -e har vi försäkringar? svara mig på det.



Kommentarer
Postat av: kaija

Försäkringar har man som avslappningsterapi,inte för kompensation i pengar.

2009-02-27 @ 08:24:34
Postat av: agneta

så bra att jag fick deet klarlagt, jag hade fattat helt fel!

2009-02-27 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0