har i dag

bränt stålar. det är en trevlig upplevelse, speciellt när man redan bränt en massa. det är bara pengar...har oxå anmält mig till 2 sommarkurser på Växjö universitet, i fantasylitteratur (en om Harry Potter). på distans. det vore skitkul att läsa sånt i sommar och plocka 7.5 poäng till till de jag redan har. har ingen riktig koll på hur många det är. kursplanen och examinationsuppgiften såg skojig ut i bägge kurserna. det var lätt att anmäla sig på nätet. tänk vad långt man kommer med ett personnummer...på gott och ont.

har fixat;
ny mobil (det blev Nokia igen)
betalning av hotellet (med de pund jag hade kvar, de stämde precis...)
kort till körkortet
och ett nytt bankkort låg i posten när jag kom hem
återbetalat det jag var skyldig för flyget hem och i dag

känner mig nästan som en fullvärdig medlem av det mänskliga samfundet igen. men bara nästan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0