jobbar hemma

halva dan, jätteskönt. har varit ute med hunden och blivit skönt varm i ansiktet (det blåser och snöar, vilket får den effekten när man kommer in). ska iväg till Stadsbiblioteket och se om de har några böcker...

lånade "Arn, Tempelriddaren" i Ordförrådet och har börjat läsa den. den är så där. den enda bok jag verkligen gillat av Guillou är "Ondskan". den tyckte jag var välskriven. en bra film oxå, även om de slarvat bort en hel lillebror i den. det var det en elev som uppmärksammade mig på.

de pratar om pendlande på "Plånboken"(p1). visst är det knepigt att vi åker kors och tvärs för vår försörjning? varje dag möter jag lika många bilar som kör från Västerås till Eskilstuna som vi som kör i den andra riktningen. det verkar lite smått absurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0