Arn

har jag nu sett gratis via bredbandsfilm på cdon. coolt. ett annorlunda sätt att se film, lite svårt att koncentrera sig på filmen när man ser den på datorskärm, men det kanske är en vanesak. vad tyckte jag då om filmen? tja, hade behövt ha arabiskan textad, nästa gång ska jag fixa sånt innan filmen börjar (jag kan alltså tänka mig att göra om experimentet). visst var det lite segt? vackra bilder, intressant historia, med kärlek och biljakter. det kan vara så illa att jag dissar den bara för att de pratar svenska (mest, annars oxå norska, danska, engelska och, alltså, arabiska). lite mycket trånande och mellanrum. men, som sagt, jag koncentrerade mig inte så noga.

visade duschscenen ur "Psycho" via youtube i dag. egentligen behöver jag aldrig köpa en film mer...

(hoppas inte Staten läser den här bloggen...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0