förändring

så fort jag längtar efter förändring utan att kunna/tro mig  kunna gör nåt åt det i dagsläget möblerar jag om. så det har jag gjort i dag. alla möbler har flyttats, många står på tvärs istället för efter väggarna. köksbordet står på ett helt nytt sätt. det blir lite annorlunda, men egentligen vill jag flytta...

jag är SÅ fast i samsara, men det är lugnt. jag kan ta det. nirvana verkar bara tråkigt.

ska skaffa en border collie som ska heta Bruce Wayne, alias Batman. han ska naturlligtvis vara svart och vit.

om man gör det man kan
och låter andra göra det de kan
så går säkert allting bra

och hur kan man förvänta sig att stridande parter ska hålla sig till krigets lagar? krig och lag är väl totalt oförenligt?

lite plottrigt i dag, men så funkar min hjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0