kollade lite Youtubeklipp

med Robin Williams och insåg att en del människor - som har rykte om sig att vara roliga - bara behöver visa sig för att alla ska börja skratta. sen ÄR de ju ofta roliga oxå, men efter ett tag har de en hel del gratis. här var det ett klipp om Obama, jag hör inte allt och förstår inte alla skämt heller, men man måste ju försöka. (vill du se klippet kan du gå till Youtube och söka på Robin Williams+Obama, så  får du säkert upp det)

läste fel i en films eftertexter i går, tyckte det stod Magic Supervisor. visst är det en bra titel på en historia? får se om historien följer efter, jag måste ju veta vad en sådan gör och i vilket sammanhang personen dyker upp.

annars skiner solen från en klarblå himmel över ett vitt och kallt Eskilstuna i dag - det är vinter!

Kommentarer
Postat av: tantti

Magic Supervisor - otroligt bra titel, men jag tror att en så bra titel är svår att matcha med en lika bra historia. Jag kan inte komma på vad en sådan skulle kunna göra... hmmm, fast jag är ju ingen författare heller.

2009-01-06 @ 20:44:31
URL: http://tantellerinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0