såg

Hulken i går. jag trodde att jag redan hade sett den, men kom fram till att det är trailrar och klipp jag sett, inte hela filmen. så det kan bli. den var väl så där,  men effekten av att lägga bild mot bild med olika vinklar, som på en serietidningssida, var trevlig och snygg. Ang Lee, regissören, kan ju det här med action. men storyn tillhör inte mina favoriter. det slog mig att det har den gemensamt med Dr Jekyl och Mr Hyde + Frankenstein. Alla tre historierna handlar om mäns okontrollerade aggression (testosteronrage) och det är uppenbarligen inte ett tema som tilltalar mig. så kan det vara.

däremot "Lost in Austen" och "Cranford", bägge SÅ engelska. Har i dag bokat flygresa till och från London. ska dit 20 - 22 februari. jippi!

har städat ut julen i dag, jag vet att det är för tidigt, men jag plockade fram julsakerna för tidigt, så det jämnar ut sig. nu är det snart vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0