Åker till landet

För att ta lite nya bilder, bland annat, så det inte behöver bli så mycket repriser.
Annars är det söndag i dag. Till exempel. Himlen är overcast, dvs mulen. Luften är kall. Var uppe före 8 med Alice, som behövde ut, snabbt. Knappt en människa ute och himlen var alldeles alldeles blå. Jag trodde det skulle hålla i sig, min dummer. (Gud vad man tjatar om vädret, men det är en svensk nationalsport, det kan inte hjälpas, vi har väl inget annat att prata om.)

Läste ut Twilight i går. Boken tillförde inte filmen mycket, förutom att så överjordiskt vacker som Edward är, kan mna inte hitta någon skådis som är. Vampyrernas otherness är svår att förmedla med skådisar. Som jag skrev i går ska jag väl läsa nästa del oxå, får se om det händer mer då. Eller så gör jag som en olässugen tonåring och väntar på filmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0