eftersom

jag inte känner någon inspiration till att gå ut och ta mer kort på gråväder så tog jag lite bilder här hemma. jag lägger ut dem under veckan om inte nåt oförutsett inträffar (som att våren skulle komma...)

funderar på att gå och se "Watchmen". jag brukar inte gå ensam på bio, men jag ska kanske börja med det. jag vill gärna se den nu och på bio. en del filmer känns det inte som man vill vänta med.

även i ett vacuum
finns det liv
det är bara lite svårare
att hitta

också i ett dödläge
rör det på sig
det kräver bara mer uppmärksamhet
för att se det

stillaståendet och tomheten
finns där
för att bereda plats
för något nytt

hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: kaija

nja,inte finns det liv i ett vakuum,eller?

starkt att gå ensam på bio,för Alice kan ju inte följa med som hon gör när du semestrar.

2009-03-14 @ 15:36:39
Postat av: agneta

visst är det dumt?

2009-03-14 @ 17:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0