igår

snöade det så inatt var plogbilen ute och höll i alla fall mig vaken. jag vet inte om det är förkylningen som gör att det blir svårt att sova eller om det är nåt annat. stannar hemma idag oxå, men imorgon åker jag till jobbet. annars kanske jag aldrig bryr mig om att ta mig dit mer och det vore kanske synd...

fick brev från polisen. tänk att min första tanke alltid är att jag gjort nåt dumt, men det var en bekräftelse på min polisanmälan. jag är målsägande, gudbevars. det känns lite ovant. varför är det juridiska språket så antikverat? blir det verkligen tydligare av det? blir det inte bara svårare att förstå? mål kan betyda så många olika saker.

nåja. vad övrigt är - är livet. kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0