kulturdag

i dag har jag varit kulturell och slösaktig. ätit lunch ute och bowlat. bowling är en konstig företeelse...men det tycker man kanske alltid om saker man inte är bra på. var till Vås bibliotek och Konstmuseum. ingetdera gav mig nån inspiration. de var trevliga på restaurangen, dock, bjöd på  tilltugg till kaffet.

det är alltid kul att göra nåt med eleverna utanför skolan. de lärare som aldrig är med får aldrig inse det. mest synd om dem, kanske...

såg "Pride and Prejudice" i går. det ÄR en stark historia. väl berättad oxå.

köpte Ordfront magasin som handlar om "finanskrisen". nån sorts kris genomlever vi kanske, men är det bara finansen som krisar. jag ska kanske flytta över mina små besparingar till JAK - banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0