Drömmar

visar oss vad vi håller på att dra till oss (återigen enligt "Be och du ska få". som jag drömde inatt kan man verkligen undra vad jag bjuder in i mitt liv...en tygkatt som levde (och verkade ond, som nåt ur en bok av Stephen King), en bilresa norröver till vackra berg på avstånd (nu när jag ändå är så nära, kan jag väl åka ända fram, tänkte jag, men vände ändå söderut (visst är det irriterande när man inte ens kan släppa loss i en dröm?)) och sen gick jag fel när jag kom hem och lämnade från mig pengar, mobil, nycklar nånstans som jag inte hittade tillbaka till. en släpkärra var inblandad oxå.

det är kanske mina funderingar på flytt som spökar.

började läsa "Om Jesus" av Gardell i går. och den ÄR bra. jag måste läsa hans "Om Gud" oxå. sen får man anta att "Om den Helige Ande" är på väg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0