Lade ett Tarotsystem

i går, "Det Keltiska korset" och jösses så positivt det var! jag blev nästan förskräckt, flera kort från stora Arkanan (Universum, Vagnen, Översteprästen, Lustan), klädda kort (Drottning i Stavar, Riddare i Brickor, Riddare i Svärd, Drottning i Bägare (som resultat) och två kort ur Bägarserien, Lycka (som utgångsläge) och Överflöd (som befrämjar utgångsläget). Det brukar ofta vara positivt men aldrig till den milda grad! Så nu är det verkligen bara att slappna av och köra för fullt på samma gång.

har bestämt mig för att trycka upp min bok, det enda som återstår att fundera på är hur många illustrationer jag ska kosta på mig (böcker ska ha bilder). egentligen skulle jag kunna ha massor med bilder eftersom den från början var tänkt som en tecknad roman (graphic novel, som trogna läsare vet att jag refererat till förut).

tja. annars är väl allt som vanligt. var på stan och köpte kläder i går. att prova kläder är alltid en prövning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0