fest

vet inte när jag var på fest senast, det är i alla fall så länge sen att jag glömt det, vilket oxå kan bero på att min minne börjar bli överlastat. Många, trevliga människor, god mat, diskussionerna högljudda, men inte arga. Träffade en gammal klasskompis, som, visar det sig, jobbar på Hemköp Smeden, där jag handlar nästan jämt. Jag har sett honom och inte känt igen honom. Men jag kände igen rösten. Tydligen har jag ett sjuhelsikes minne för röster, men inte för ansikten. Blev oxå stannad av en ung tjej och hennes kille i bil när jag var ute med hunden. Hon visste precis vem jag var och jag kände igen henne, men...det är så irriterande att inte veta. Så varför frågade jag inte? Bra fråga, ställ den i hallen. (eller, har du några fler bra frågor?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0