lördag

sova, äta frukost, städa, ut med hunden. Förhoppningsvis en långpromenad, det är i alla fall tanken och på tiden. Nu är det så igen att jag bara kan gå långt på helgen (+ måndag, ett stort plus!), men jag kan gå en kort lunchpromenad varje dag. Coolt att komma hem på lunch, minns inte när jag gjorde det senast. Jag vet att jag började med det så fort jag kunde i skolan, dvs när jag började på högstadiet. Jag har aldrig tyckt att skolmat är mat. Dessutom skaffade jag min första hund när jag gick i åttan.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag kan /också/ sakna de där lunchpromenaderna. Folk (utan hund) förstår inte att man kan tycka om att åka hem för rasta hunden (och kanske dela på en tunnbrödsrulle :-)), de tror att det bara är jobbigt.

2009-11-08 @ 21:43:45
Postat av: Agneta

precis! tycker man att det är ett besvär att ha hund ska man nog inte ha nån...

2009-11-09 @ 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0