lögardag

dags att bli ren. Har städat, förutom att jag har hallen och badrummet kvar. Min nya, söta lilla dammsugare verkar redan vara på upphällningen. Ni som troget följt denna blogg vet att jag köpte den förra sommaren och var SÅ nöjd. Nu vet jag inte...

Information om måndagen i går. Ska göra reklam för en filmgrupp för barn från 6 till 9 år. I 6 X 30 minuter. Får se hur det går, men det blir kul att träffa barn igen (så där professionellt, i grupp). Det var ett tag sen. Jag kanske har lagt av mig helt, eller också är det som att cykla, har man en gång lärt sig...

Mulet väder, men det gör ingenting, vi har haft mycket sol i höst.

Kommentarer
Postat av: Kaija

Hur skall meningen,"information om måndagen i går",tolkas?

2009-10-25 @ 08:30:59
Postat av: Agneta

ja, alltså, på fredagen fick vi information om måndagen. blev det krångligt?

2009-10-25 @ 10:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0