man har inte

roligare än man gör sig, men samtidigt gillar vi olika saker. När man väl vet vad man gillar och inte gillar är det inga problem att ägna sin tid åt det man vill göra. Det var intressant att resa till Åland med en stor båt, full av människor (många fulla), mat, alkohol, spelmaskiner och taxfreeshop. Vill  man dricka, äta och köpa parfym, alkohol och godis, då är det rätt sak att göra. Vill man göra annat...nja, då ska man göra något annat. Jag kände mig verkligen som en gäst i verkligheten. Men nu är det gjort. Det gick bra att ta sig till och från båten (med bil), vi gjorde inte bort oss alltför mycket och maten var god.

Been there - done that, helt enkelt.

Kameran eller minneskortet krånglar dock, så det blir inga bilder. Och jag som gick ut i snålblåsten och fick så fina kort, mest nöjd med en fågelbild. Men så är livet och verkligheten, eller hur? Minneskortet är kanske slut?


Kommentarer
Postat av: Kaija

Allt har en början och ett slut,även minneskort.

2009-10-31 @ 14:02:49
Postat av: Agneta

förmodligen, hoppas det inte är kameran som fallerar, den blir dyrare att ersätta...

2009-11-01 @ 12:01:42
Postat av: Eva

Jag känner igen känslan allt för väl... men jag tror att det är nyttigt att göra studiebesök i andra typer av verkligheter. Det låter som om alla tre hann med, trots olika avresetider!

2009-11-01 @ 17:47:23
Postat av: Agneta

vi åkte tillsammans ändå, det löste sig (more or less...)

2009-11-01 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0